20 Ekim 2012 Cumartesi

Gittiğin günün dününde kaldım elim hala yazar sana.Umut hayli zor aklıma yar olur biliyorum ya gelmeyeceğini 
o yüzden her gece rüyamda diyorlar dünya artık mezar sana 

kaz bi mezar göm beni toprağa gitmen neyse o da aynı .Seviyorum de suratın asık kalsın mutsuz ol ya da ayrıl 
sonu başlarken belirsiz belki belliydi ne yapsakta boştu.Bizi başlatan sade gözler değil içime dolan kokun ve de aydı 

tüm dünyanın zarifliği vardı gözlerinde ki bi tek sen narin tutardın ellerim titrerdi 
idam etsen beni kalbinde kalbim yine senin ve sana sahip 
beni ölüme götüren ipi çeksen dahi 

gerçek olan tek yinede ellerimden çıkan bu yazılar çoktur.Anlamı yok senin için farkındayım ve açık net sanılan son bu 
unuttun mu gözler gülerdi biz de mutluluktan yarı mayhoştuk.Dün yine aynı yerdeydim hala denize yansıyan yarım ay hoştu 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder