21 Ekim 2012 Pazar

Esirgedim kendimi gülen gözlerinin en yüksek katından,aşağılara attım ömrümden, yaşarken öldüğümden.
Döndüm hatta nefes almak için çıldırmadan,Ölüde şarkı yapar, hatta sever ölüde çığlık atar.
Boşver yaşadıklarını, geleceğe bak diyorlar da Ben bir türlü yerden kalkamıyorum ki depara kalkıyım!
Tanrı katına bile ikimiz için bir hayat fazla gelirken,Bu aşk bana nasıl fazla gelmesin de bana bakıyım.
Ya da deme ben sana aşkı anlatıyım
Aşkın faali meçhuldur hakimim çünkü cinayettir.Ve bu mahkemede idamım adil değil,
Çünkü aşk fakir fukaranın damarından kanını emen bi katildir!
Yaşayan insanlara bakıyorum da sevip kırdıklarım,Depresanla hasta olmadığımdan sevinç çığlıkları.
Basın lan isterseniz bağırın hemde bi çok kez,Dönüpte gelmem zaman durdu artık vakit çok geç..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder